Logo a może coś innego? Co warto drukować na ceramice reklamowej?

Logo a może coś innego? Co warto drukować na ceramice reklamowej?

Firmy stale korzystają z różnych pomysłów na to, jak się skutecznie promować. Chętnie sięgają do tego celu po ceramikę reklamową. Kubki i filiżanki to jedne z najczęściej wybieranych gadżetów. Z różnych względów są one doskonałymi nośnikami reklamy. Zamówienie ceramiki reklamowej z logo to dobra inwestycja, choć ważnym jest jeszcze, jak prezentuje się nadruk. 

Czym jest ceramika reklamowa?

Najprościej mówiąc są to naczynia z nadrukowanym logo danej firmy. Z reguły są to kubki lub filiżanki firmowe z logo naszej firmy. Porcelana reklamowa w ostatnim czasie cieszy się coraz większą popularnością. Do wyboru mamy różnego rodzaju naczynia, a także całą masę nadruków, które mogą się na nich pojawić. 

Dlaczego zdecydować się na ceramikę reklamową? 

Niezależnie od tego, czym dana firma się zajmuje, kubki i filiżanki reklamowe z logo są najpopularniejszymi gadżetami reklamowymi. Mogą być z powodzeniem wykorzystywane w każdej branży i przynosić widoczne efekty, które docenimy na przykład w przypadku targów branżowych czy konferencji. W jaki sposób kubki i filiżanki reklamowe promują naszą działalność? Wręczając w prezencie taki gadżet, osoba obdarowana odniesie wrażenie, że reklama jest skierowana konkretnie do niej. Dodatkowo kubek lub filiżanka to akcesorium, które naprawde trudno zgubić – w przeciwieństwie do np. wizytówek, długopisów czy notatników. Co więcej, Twoja marka będzie wzbudzała pozytywne skojarzenia, co sporo osób z pewnością weźmie pod uwagę, szukając firmy z wybranej branży. 

Do tego gadżet reklamowy w postaci kubka jest nienachalny i przede wszystkim – praktyczny. Szukając producenta kubków z nadrukiem warto zwrócić uwagę na https://ceramika-reklamowa.com.pl

Budowanie relacji z klientem przy pomocy ceramiki reklamowej

Do najważniejszych zadań marketingu należy dotarcie do świadomości klienta i sprawienie, że będzie chciał skorzystać z naszych usług. To właśnie dlatego często staramy się budować z nim więź, dzięki czemu łatwiej go będzie nakłonić do współpracy. Kubki i filiżanki z logo to doskonały przykład nienachalnego działania marketingowego. Jeżeli zaoferujemy naszemu klientowi porcelanę reklamową, nie tylko bardzo się ucieszy, ale też poczuje się zobowiązany do odwdzięczenia się. Dzięki temu sposobowi nasz klient przynajmniej zapozna się z naszą ofertą, a być może nawet będzie nią zainteresowany. W dodatku kubki reklamowe z nadrukiem będą mu towarzyszyć cały czas, więc często będzie miał styczność z nazwą naszej firmy. To sprawi, że dobrze ją zapamięta i będzie kojarzyć, gdy zacznie szukać odpowiedniego specjalisty.

Naczynia reklamowe jako sposób na wyzwolenie pozytywnych emocji

Zdarza się, że działania marketingowe często przynoszą negatywne skutki. Wszystko dlatego, że bywają natarczywe i w efekcie nasza firma może się źle kojarzyć. Nikt z nas nie lubi, gdy wyskakuje mu za dużo reklam lub dostaje na każdym kroku te same ulotki. Kubki i filiżanki z logo mogą jednak to zmienić – klient najczęściej będzie z nich pił kawę lub herbatę. Dlatego będą mu się kojarzyć z relaksem i spokojem. Dzięki temu nazwa i logo naszej firmy będą wzbudzać pozytywne skojarzenia. To sprawi, że następnym razem klient chętniej skorzysta z naszych usług.

Co warto drukować na ceramice reklamowej?

Kubki i filiżanki z logo służą na bardzo długo. Nie są produktami, które w szybki sposób mogą się zużyć. To forma reklamy, z którą nasz klient ma kontakt codziennie. Wydatek na kubek czy filiżankę jest jednorazowy, a reklama stała i w częstym kontakcie z klientem. Planując działania reklamowe, uwzględnia się, jak są one odbierane przez ludzi. Powinny wzbudzać dobre uczucia. Otrzymanie kubka lub filiżanki z firmowym nadrukiem zazwyczaj ucieszy. To przydatny przedmiot. Delektowanie się herbatą czy wzmacnianie się kawą jest czymś przyjemnym. Tym chwilom przyjemności towarzyszy reklama na kubku. 

Co prawda logo firmy jest najchętniej wybieraną opcją nadruku, ale wielu przedsiębiorców decyduje się także na dodanie claimu lub elementów kojarzących się z samą firmą. To także świetny sposób na utrwalenie wizerunku marki w głowie naszych klientów.